Monday, May 30, 2011

Mahukah Kau Menciumku..?

Mahukah kau menciumku...
Sebab ciuman adalah bukti keberadaan cinta
Kau terpikat padaku kerna wajah ini
Maka dia minta bibirku untuk kau cium

Jika hati yang membawa cintamu kepadaku
maka kau pun harus mencium hatiku.

Pilih mana?

Meski bergetar jiwamu mendengar perkataanku
tapi engkau harus terus kuat berdiri

Maafkan aku kerna tak memiliki pengalaman cinta
Dan aku pun tidak memiliki perngalaman mencium
Apa lagi mencium yang bukan mahramku

Aku hanya miliki sebuah hati
Yang didalamnya cinta tumbuh dan bersemi
Telah ku cium dan ku peluk namaNya selama ini
Dan tak bisa ku bayangkan hidupku tanpa manis "ciuman" dariNya

Kembalilah kepada golongan yang suci
Maka kembalilah kau kepada Nya dengan membawa seluruh cinta yang suci

12 comments:

nurul ainul farhain said...

nice word,sis. sy nk copy bole?

izyan yasmin said...

:)

JIJI YU said...

entry aku bace hr ni bnyk jiwang2..mentang2 le aku nak g makan kat umah mak mertua..

tulus sweet said...

copy jelahh,,:)

uma mak mertua? tahniah yus! huhu

Naddia said...

waahhh..tulus sgt puitis!

EZAN IDMA said...

nak flying kiss bleh? hee nice

aQimie Ceplos said...

wah sis ! hati puitis siot.. -.- haha!!
ni sis blaja kat bejing ni amik sasta kecinaan ke? haha

hamzah ian said...

nice entry.. suka

diana amin said...

nice tulus~~~
mari dtg blog anda di tag :)
http://dianaaminn.blogspot.com/2011/06/1st-giveaway-by-shawlforyou.html

zaty luvlianncezzz said...

whoaaaaaaaaaaa.terbaekkkkkkkkkk!


mari menghayati di cni :)
happiness no mystery

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

flying kiss untuk kak tulus di beijinggggg:* hehe..
btw, nice poem laa:)

Anonymous said...

Hey forum site
pkv vergleiche / versicherungsvergleich private krankenversicherung
[url=http://pkv-private-krankenversicherung-vergleich.info/]vergleich private krankenversicherung[/url]


pkv test
Philip