Friday, March 11, 2011

my pray is for my USRAH(family) in Japan.

ALLAHUAKBAR! ALLAHUAKBAR!

itu saja yang mampu tulus ungkapkan.
baru je tadi kita digemparkan dengan berita tsunami di Jepun.kalau tak salah di Shang Hai dan Yunnan iaitu bahagian Tenggara beijing ada gegaran. 
bila dapat taw Jepun ada tsunami tadi kepala dah tak ingat apa dah. terus nak taw member2 tulus kat sana mcm mana.
alhamdulilah deorang dah balik msia sebab cuti.kawan2 jepun tulus kat sini dah tentu2 risau.senyap sunyi bangunan ni..

semoga keluarga deorang selamat.
alhamdulillah...doa ibu bapa semua students disini termakbul.beijing masih selamat dari gempa bumi..
Nauzubillah....
tulus sangat2 risau sekarang. anything can happen.macam2 dah yang tulus fikir ni....semua bukan2.
cuma tulus harap hati dan perasaan tulus tenang malam ni. 

doakan semuanya selamat dan harap ambil pengajaran dari apa yang Allah turunkan.tolong jangan leka lagi!

maka rugilah kalau korang masih leka dan tak beristighfar bila melihat apa yang terjadi.

dan please, please, please!!!! stay away from the sea!!!
kalau nak photoshoot or dating kat laut harap batalkan niat tu.

laut dah semakin tenat sekarang.dunia makin tua.bila tuhan murka takde sorang pun yang boleh terlepas.

take a few second to pray for His forgiveness....

maafkan jugak salah silap tulus kat korang yer....aku sayang saudara seislamku...:)

3 comments:

Naddia said...

tulus da balek beijing eh?
smoge takde pape terjadik kat tulus. amin..malaysia stakat nie tkde lg pape yg brk trjdi. n tak tersenarai pon dlm negare yg bakal d lnda tsunami. tp betul la kate tulus..kit tak leh leka..

nub said...

semoga mereka selamat.insyaALLAH

Cik Eliza said...

adk doakan semoga kakak selamat ok, huuhu,