Tuesday, March 8, 2011

itu bagiku cukup mencukupkan

memang sem baruku sangat mencabar bagiku yang lemah ini. walaupun bagi mereka yang bergelar doktor, rutin harianku boleh dikira sebagai pembaziran, tapi wutdehel
 
aku capek! hehe. selalu fikir kahwin lagi best. penat2 suh suami picit2 kepala. penat2 suh suami masak. tapi memanglah singkat otak aku kalau aku carik sendiri jodohku itu sekarang ni.huhu
 
kalau dah namanya suami tu dah kompem2lah dea yang nak kena bela. sapelah nak bela isteri enn...kalau awek tu 24 7 jadi bodyguardlah, jadi spa lahhh... hehe
memang semangatku untuk berblog masih ada, tapi amanahku sebagai seorang pelajar masih didahulukan. cuma aku tak boleh lekang dengan fb. 

memang tak dinafikan aku ni manja dengan darah dagingku. tujuan aku on9 bukanlah sebab aku nak diriku dikenali ramai. bukan atas tujuan digelar ratu sosial network. tapi sebab mahu melihat mereka di hari2ku..





walaupun tak semua dari saudara maraku yang on9 tadi, tapi itu sudah cukup menghilangkan resah di hati. fikiranku yang selalu tertumpu kepada yang negatif bila berjauhan dengan mereka kini lebih tenang. 

memang kadang2 tu tulus sensitif sangat. kadang2 rasa rindu sangat2 sampai tah apa2 je boleh nangis. tapi perkara yang paling susah tulus nak buat adalah bagi tahu mereka yang tulus sayangkan mereka. dan rindukan mereka。 sebab tulus taw mereka lagi merindui diri tulus.

:(

aku sayang korang...termasuk korang2 jugak.
thanks share dengan tulus.


7 comments:

JIJI YU said...

muahhaa..ooo ko nak suh suami ko masak eh..bagus gak tu..biase nye kalo laki yang reti masak mmg bes

intan.maisarah said...

wah,, sweet nye

dapatkan suami mcm tu. kompem ad punya

Cik Eliza said...

adat belajar di perantauan ,
kadang-kadang rindu , kadang-kadang terlebih rindu, kadang-kadang melebih-lebih rindu ,

huhu,

nasib baik ada fb yang menghubungkan kita,

eceh !


syg kakak tulusss !! aha!

kak tulus syg adk ta, haha :P

Naddia said...

tak dapat approve friend request kamu tulus kerane goku yg kawal friend approval..kalau tak mngkin kite sedang bermanje2 dalam fb..hehe

kirim salji dr beijing!

puterinuraqiliah said...

hopefully kak tulus dpt hubby yg sgt sweet n caring yea^^

tulus sweet said...

pak yus* kalau yang reti masak ni hopefully pandai berdikari namanya. tak payah paksa2 kita masakkan untuk dia kalau kita letih.

intan* yeke? wujudkah?? hehe

eliza* opkossssslah sayang! hehe! nanti eliza pun rasa kayh pengalaman study abroad. :)

kak nadia* goku ni... seks kita sama kot?! hehe

puteri* alamak. seganlah tiba2. :D

Shima Md. Zahar said...

cian.. adikkk tuyusss.. jangan sedihhh .. nnt banjir cina tu kang... kikikikiki








tetibaaa.. siapa saya.. hahahaha