Sunday, March 27, 2011

misi top up iman

with all the chaos...result spm teruk ke..kisah cinta baru bermula ke...kisah cinta dah berakhir ke....apa yang penting sekarang ni cinta kita kepada Illahi tak berkurang malah bertambah hari demi hari.
 
insyaallah cinta yang kita cari selama ni ada jika kita melabuhkan cinta kita terhadapNya terlebih dahulu.

tulus pun dah tatau nak buat apa.tulus takut untuk jatuh cinta.tulus takut akan meletakkan cinta tulus terhadap Allah di tangga kedua atau ketiga..

janganlah lupa bahawa cinta yang kita miliki sekarang ni adalah anugerah dari yang maha esa juga.gunakan ia ke jalan yang benar.

sebelum semua itu ditarik balik nikmatnya...

okay itu saja...salam...:)


 
 
 
tiada siapa yang lebih merindui kamu selain nabi muhammad saw.
rindulah baginda nescaya baginda akan tersenyum melihat umatnya yang juga merinduinya kelak...
:(

13 comments:

syafiqah.rahmat said...

insyaAllah..amin! ^^ sama2 kita usaha ye tulus? ;)

tulus sweet said...

im tryin sis...thanks..hehe

Embun Pagi said...

sama2 kita berdoa agar iman kita makin bertambah hari ke hari...let past be in the past..wut important now is our future..=) jdkan yg lepas sbg guru yg terbaik..=)

tulus sweet said...

amin....tulus rasa makin jauh dari rahmat Dia. yang jauh tu adalah masa lampau. tapi insyaallah boleh jadi aplikasi dalam kehidupan akan datang...terima kasih kak..:)

PeNgEmiS dUniA said...

xnak baca . tapi nak tanya , bila u nak bagi elok ur blog ni ha ??

JIJI YU said...

ehehe..moh kite same2 topup iman yang selalu kehabisan kredit

far_rain said...

berdoa la agar hidup di dunia ini mendapat keberkatan dengan mempebanyakkan amalan.amin...nway,nice blog..dont forget add...huhu

Amni said...

betul2... sedang berusaha jugak.. apapun yang berlaku... kena topup iman..... jum selawat banyak2 selalu..

tulus sweet said...

pak yus* pinjam kredit bole? hehe

far ain* tq...nanti tulus singgah deyh..hihi!

amni* nice baners...hehe(betul tak org eja)hehe

widad said...

to my tulus sayang..
insyaAllah jom sma2 kta top pup..
Alhamdulillah DIA msih memilih kta utk mrsai nikmat cintaNYA..DIA sentuh kembali hati kita..mgkn DIA jga sdng rndukan kita... =)

Naddia said...

btul tu tulus...akk pon nk topup iman. kalo tak byk, biar la cikit2 hari demi hari..

puterinuraqiliah said...

insyaAllah kak tulus.. need to chnge sikit sikit.. sy pun rs mcm dh jauh dri rahmatnya.huhu
btw kak..sy dh jadi cikgu sekarang ni^^ cikgu ganti. ajr sejarah:)

tulus sweet said...

widad*macam kenal je? hehe. well thank singgah sini....semoga kita semua di bawah rahmatnya...:)berharap juga kita dirinduiNya. alangkah beruntungnya diri sendiri......



kak nadia* insyaallah... lebih2 kita dah kat nak berumurkan....hehe. nanti apa nak bawak bekalan ke "sana" kan?..hehe.kita doa sama2 kayh...

puteri* itu kena hati2 tu...hehe. cikgu sejarah? amboi langkah bendul. haha!