Thursday, March 3, 2011

kalau dah memang orang tua tak restu...

apa lagi yang aku boleh buat? aku bukan tahu apa2. aku bukan tak ada maruah. bukan aku tak rindu. cuma aku lebih rela mediamkan diri. walaupun sakit ni dah lamaku pendam, tapi mungkin akan ada hikmah kenapa kita berpisah.
 
aku sedar aku perlukan masa. aku tak rush, lebih2 lagi dalam percintaan. semuanya bagaikan tergantung.cuma bila hati dah berkenan aku dengan relanya setia. walau tiada kepastian.
adakah sekarang kau juga masih menunggu jodoh itu? atau sudahkan kau mendapat penggantiku? aku doakan kedua2 itu berlaku pada kau.aku yakin diri aku masih tabah menerima takdir hidup. kerna aku percaya dengan Nun jauh di sana.

:(
 
 

11 comments:

PeNgEmiS dUniA said...

nape entry 2 3 menjak jiwang ni tulus ? tringt bf lame ye ? ke homesick ? ;) ce cite kt i

tulus sweet said...

semua kot....haih.....
hehe

Amira Naddia said...

ade budak tgah feeling2 nieh...ehem ehem!

sabo2..

JIJI YU said...

aku belom menjumpai penggantimu...kerna hanya kamu yang maseh bertakhta dihatiku...muahahaa

shiqin said...

sis..jgn sdeh2 ok.
joom chill kn dri kt sni jap.
http://shiqinzainal.blogspot.com/2011/03/perlu-sangat-muka-cun.html

;)

Cik Eliza said...

eceh,

bila kakak tulus merindu,hehe,

aca ! aca ! fighting !

:D

EJA said...

huhu..napa ni dear..

puterinuraqiliah said...

sabr..byk2kn berdoa^^

tulus sweet said...

kak mira* hehe, biasalah remaja....:D

pak yus* plawok . hehe

shiqi* okay..:)

eliza* aca! aca! thanks....:)

sis eja* entahlah. tengah bulan ni faham2lah. hehe

puteri* insyaallah. kalau dah tuhan tetapkan macam tu terima jelah kan..:D

tulus sweet said...

kak mira* hehe, biasalah remaja....:D

pak yus* plawok . hehe

shiqi* okay..:)

eliza* aca! aca! thanks....:)

sis eja* entahlah. tengah bulan ni faham2lah. hehe

puteri* insyaallah. kalau dah tuhan tetapkan macam tu terima jelah kan..:D

tulus sweet said...

kak mira* hehe, biasalah remaja....:D

pak yus* plawok . hehe

shiqi* okay..:)

eliza* aca! aca! thanks....:)

sis eja* entahlah. tengah bulan ni faham2lah. hehe

puteri* insyaallah. kalau dah tuhan tetapkan macam tu terima jelah kan..:D