Thursday, September 8, 2011

Alhamdulillah Kini di Beijing..


Tak sangka pejam celik pejam celik sudah hampir 3 tahun di negara Tembok Besar.negara yang tak pernah terfikir kakiku akan jejak.Alhamdulillah walaupun berjauhan dengan keluarga tersayang diri tetap gagah melangkah dan terus berjuang kejar kejayaan. Memang sy mengaku sy tak pernah tunjuk kesedihan saya, walau tengah bergembira, hati tetap rindukan Malaysia. 


Entah kenapa sy rasa sangat bertuah balik kali ni..Bersyukur kerana tuhan beri peluang untuk tebus kecewa sy pada sem2 yg lalu. 






Kini rasa diri makin matang. Almaklumlah bila umur meningkat 20, bukan saja rasa badan je naik, malah pemikiran juga harus menepati ciri2 seperi gadis yang dah terbang bersama sayapnya sendiri (?)
Silap kalau diri ni tak ambil pengajaran dari setiap yang berlaku.Sekali lagi bersyukur dengan setiap apa yang Tuhan jadikan, walau perkara buruk sekalipun, semua jadi panduan untuk sy lebih beringat setiap masa.




Mak, Abah, Ayung, Angah, Kaklang, Meow skali, terima kasih atas setiap teguran. Terima kasih atas segala pengorbanan. Terima Kasih atas segala galanya...Doakan cita-cita adik nak jadi insan yang berjaya tercapai. Walau susah mana pun, adik tetap akan terus berjuang..Demi Allah, Mak & Abah.. 


<3 you, my Guardian.


Dikesempatan ni nak mintak budi semua doakan rumah tangga salah seorg dari ahli keluarga saya yang bergolak..sedih kenangkan anak kecil aka adik saudara sy yang comel tu..:(

5 comments:

Unknown said...

sama2 kasih

HaFizaH aYu said...

wish u luck dear!!

Unknown said...

all da best there:) x sempat lgsg nk jmp akak. huhuhuh.. *sedih*
sobsobsobsobsob:(

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

beraya di beijing macamna? didoakan supaya family kak tulus bahagia adanya seperti sediakala...

Tulus Sweet said...

terima kasih semua...Saya pun mendoakank kesejahteraan kalian semua. :)