Sunday, September 11, 2011

Lebaran Di Perantauan, Ikhlas dari Tulus Ikhlas...

Baru sedar diri ni tak update apa2 pasal Raya..Kisah sadisnya Raya kali ni memang tak Raya mana2. cuma di dapur layan pinggan mangkuk dan rendang...:( huhu. Skrg bila dah balik Beijing wajib sambung Raya...ada banyak ari lagi taw nak Raya..hehe



  




Abah, pandai2lah tolong mak kat dapur kalau orang datang eh..Adik yang cergas ni pun tak menang tangan kalau tetamu berdoyon2 datang.. hehe

Akhir kata,Teruskan semangat raya, Saling Bermaaf Maafan...dan jangan lupa bayar hutang..Wajib taw! :p

17 comments:

JIJI YU said...

konon engko beraya perantauan la ni..ceyt..

y u y u Z u l a i k h a said...

wuuuuu T_T nak g gak beijing! boleh buat entry cam ni!!

Tulus Sweet said...

betullahhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Tulus Sweet said...

kak Yuyu....OMG lai lah.....Waiting for you tis winter! kita main salji sesame!!!

dilahbuzz said...

waaaa..bestnye..teringin nk g sana. mungkin satu hari nanti.

Syahbinar Shuib said...

waaa...lai, lai, hehe.. Selamat Hari Raya :)) btw, follow sini

Umie Artoqiemie said...

raya kat beijing mesti syiokk kan? wahh wahh

Syafiqah Hashim said...

seronoknysss dspst beraya kat beijing!!
SELAMAT HARI RAYA :)

H.J said...

wewit..yang tudung labuh tu..haha

hanabunga said...

masih berayyaaa???alolo bestnyaa :)

-Incek Fik- said...

haram nak ajak budak tingkat 3. heh!


*protes*

Kaio said...

fuyoooo. ramainya awek.. ahaha

www.kaio.my

Atiqah Wadiah said...

b'rayo di obersea..syioookknyerrr

dwaty said...

seronoknya beraya di perantauan... ni mesti tak leh dengar lagu raya sudirman ni... kang nangis plak...hehehe... BTW SELAMAT HARI RAYA TS...

Tulus Sweet said...

brayo kek oberseaslah pulak....ghamai balak ngan awek sini. huhu

Alin Liyana said...

hehehehehe lain kan rasa ye raya di perantauan

Blogberry Emry said...

Tak best pun raya di perantauan..huu T_T