Saturday, September 10, 2011

Dahlah lelaki sikit...

Baru je nengok video dari Nara. Artis yang memang kontroversi ni memang sengaja nak tambah kontroversi kot..Mengaku yang dia Gay. Patut mulut laser mengalahkan perempuan pun... ( Ceh mengaku ) . Haiii tataulah nama je Islam. taw fardhu ain, kenal tanda2 akhir zaman. tapi masih nak ikut nafsu. Orang Melayu dalah skrg ni terlebih skala kat perempuan. Dia lagi nak tolong tambah kurangkan jumlah "Lelaki" . Takde cara lain dahlah. Terpaksa cari jodoh bangsa asinglahkan kite ni...huhu

4 comments:

Rtp Farra Arisha said...

alah, aneh2 saja ya -,- terima saja arus kehidupan yg dikasi..

Rtp Farra Arisha said...

alah, aneh2 saja ya -,- terima saja arus kehidupan yg dikasi..

hana sudradjat said...

macam manalah dia boleh terfikir yang dia tu gay. aiyoyo.

putput said...

sadis sungguh==" x brsyukur lgsg