Tuesday, February 8, 2011

Tanda-tanda kekuasaan Allah.(mesti baca dan cuba)

ok tis one i got it form my BFF.cehh!haha!!korang baca eh...:)
 
Ini adalah tanda-tanda kekuasaan ALLAH yang menciptakan masa,siang dan malam...Tahun ini mempunyai 4 tanggal aneh:1-1-11, 11-1-11, 1-11-11, 11-11-11.Sekarang cuba ini: ambil 2 digit terakhir tahun kelahiran anda dicampur dengan umur anda tahun ini.Hasilnya pasti =111...nice ..Subhanallah !! its... miracle , try it.....!..
Contoh anda l...ahir pada 1985
dan usia anda sekarang 26
Hasilnya =(85+26=111)..
p:s/silalah senyum sampai ke pipi。
masa untuk mandi petang...haha!

13 comments:

~naddy~ said...

subhanallah~ btol 111~hehe

Amira Naddia said...

sudah terai! sudah terai!

magic!!

takot pn ade..subhannallah...

PeNgEmiS dUniA said...

miracle terbaru !
10-10-10
ambil 2 digit terakhir tahun tahun kelahiran anda cmpur dengan umur anda 2010 , hasilnya pasti = 110 !
miracle ! try it .. . . . .. ! ..

Contoh anda l...ahir pada 1991
dan usia anda sekarang 19
Hasilnya =(91+19=110)..

:P

tulus sweet said...

subhanallah.......dapat pahala tu kalau cakap.tak mcm pak ali nu ha....copy and paste je keja.bahaaahaaa!

ciK fLower meLawEr said...

heyy betol la :P))

ria said...

aah larh. . betul betul

tulus sweet said...

kan??????????!subhanallah....

JIJI YU said...

menjadik2..aku dah try siap bagi anak mured aku try lagi

tulus sweet said...

tak aci pak yuuuuuuuu....dea buat experiment kat murid2 dea.kita lmbat lagi nk ada anak mmurid

Amy said...

subhanallah...betol2...

tulus sweet said...

subhanallah....:)

PeNgEmiS dUniA said...

lain kot ! try wat pe i cakap ! miracle gak kot !

tulus sweet said...

hahah!okay..okay...i buatlah ni........