Thursday, April 5, 2012

Free Palestinan~

Love you Christiano <3



did we really support the "Free Palestinan"?? or we just being a big Hypocrite?

Questions101

1)  Sudahkah kita berusaha bersungguh untuk kembali mendekati AlQUran dan As Sunnah?Sebabnya kerana dengan berpandukan 100% pada 2 khazanah inilah yg mampu mengembalikan kemulian dan kesatuan kita.

2) Sudahkah kita selalu mendoakan kesejahteraan saudara kita? Sebabnya hanya doalah senjata seorang mukmim sejati.

3) Sudahkah kita sampaikan kepada org lain supaya mereka tahu dan boleh turut serta dalam perjuangan kita?

4) Sudahkah kita mengikut perkembangan di sana agar kita tahu cara untuk bertindak dari setiap aspek.

5) Maybe kita suka sangat makan mac Burger. sampai kita rasa lol~ beli satu mcFlurry rm 8 je pun. tak berapa nak tolong Israel beli senjata pun. Well, actually tulus pun camtu. tapi skrg baru tulus faham. betapa kejamnya tulus bila beli semua tu, dan betapa hypocrite tulus selama ni! antara <McD, Coke, Nestle, Dll! semua fave kan? hehe

5) Sudahkah kita kenali NGO di Malaysia atau di negara lain agar mudah untuk turut serta dalam perkembangan dan usaha mereka seperti Aqsa Syarif, Aman Palestin dan sebagainya. 



You can't say free Palestine when you go to Starbucks! It don't make any sense to me. & my comment is not directly to yousef don't get it twisted:) it's directly to those who go to Starbucks & represents free Palestine that's being a hypocrite #I'mJustSaying! (bukan ayat Tulus)

4 comments:

yuyu Zulaikha said...

T_T akak rasa macam hipokrit je sayang.. ishhh... cakap je "FREE PALESTIN"

ya ALLAH :(

Tulus Sweet said...

kite pun samalah kak....:(((

Al Kisah said...

atau diorang fikir "palestin is free".. lets take over the country.. hurmm hurmm..

Tulus Sweet said...

Palestin is Precious than we can imagine