Sunday, April 8, 2012

Palestin tak perlukan air mata kita

Apa yg patut kita doakan, adalah saudara kita di Palestin. ohhhh~~~air mataku mencurah murah sekali dikeheningan malam ini...hati siapa yg tidak "terpause" bila terlihat gambar bawah ni? Ce cakap sape? Dia adalah saudara kita sendiri! yg ditembak oleh musuh kita sendiri.Israel! mungkin ada yg tak kesah sgt pasal anak kecil tu... bukan cousin dia, bukan anak Mak Long diorg pun....kalau ada hati yg terfikir mcm tu, berhentilah jadi manusia. Adanya kamu di dunia ni, atau hilangnya kamu dari dunia ini, serupa saja keadaannya. Lebih baik lagi digantikan dengan nyawa mereka yg terkorban di jalan Allah ini. :(


Ibu bayi ni ditembak oleh askar Israel, tembakan 
itu tembus hingga ke janin.



Kejamnya diri kita adalah bilamana kita melupakan saudara kita di Palestin. 

PS: doa untuk Palestin ye korg semua. tengah nangis nak telefon mak jap . hehe~

2 comments: