Saturday, April 30, 2011

junior jepun cooking untuk senior tersayang...:)

baru je tadi cakap pasal kawan. banyak betul yang kebetulan skunk ni! ashraf muslim lagi...haihh!. hehe. qadar lah tu..:D

tadi masa ngah solat knock2 on the 205 heaven's door. bajet member malaysianlahh...so roomate rilek jelah tanya "sapo! sapo ! huhu.geram gak sebab tanya2 dia jawab " hhhhme" . maybe tu cara cakap jepun kot? haha! kidding. 

aritu roomate bagi dia nasi ayam. dia makan ngan kawan2 dia. kawan2 dia suka. cuma pedaslahh! ehe

malam tu dia banyak tanya ngan kitorang pasal islam. so kitorang cakaplah yang kitorang takleh makan badibul pe semua...ok ta payah nak terang pepanjang.tulus dah nak membuta dah ni. hehe...



nilah dia..dia buat sendiri! mcm sushi tapi bukan..ada nama lain dia. nasib baik bilik tulus ada stok wasabi lagi...orang jepun ni kalau masak memang takde rasa.i means...takdelah rempah ratus mcm kedai mamak tu.  hehe. but food ni taste really good! nampaklah jugak dia faham kita ni takleh makan sebarangan. hehe! 


rupanya Japanese ni faham pepatah melayu. 

ORANG BERBUDI, KITA BERBAHASA. ORANG MEMBERI KITA RASO! 
heeeeeeeeh!

10 comments:

JIJI YU said...

aku cam nak tak nak je tgk benda tu..

tulus sweet said...

rasalah duluuuuuu.......:(

aQimie Ceplos said...

waaa... da macam telur semut da aku tgk =.=
sedap x? sedap x? ahahah! ;)

najihatussolehah said...

bgusnye diorang..

atieshariffuddin said...

love japanese food, simple, yet delicious.. me likey.. :)

tulus sweet said...

@ aqmie..

macam sarang tebuan pun ada. uhu! sedapp..serious! mehlah nak rasa

tulus sweet said...

@ najihah..

deorang punya attitude. bagus sekali dong

tulus sweet said...

@ atie

yeke? nanti kita g makan sushi nak? hee

Nyze 二ザ Crazee said...

onigiri!
or dalam bahasa malaysia nasi kepal...
my favorite! nyum2~~ ^^

puterinuraqiliah said...

apa bnd yg warna hitam ats nasi tu? nasi kepal kah?
hehe..uniklah! raso.raso, sedap ke?