Wednesday, July 27, 2011

jangan tengok rupa sangatlahhhh

mcm biasa. minggu dan hari2ku sangat tak berapa nakku manfaatkan. ari2 habis masa terluang dengan movies, tidur, lepak ngan cousin, kawan. semalam adelah jugak. beljar wat kerepek pisang ngan wan. ohhhh~ baru taw camtu wat kerepek pisang! ingat kena goreng lama2. hehe

arini sebab mak ngan abah takde, so akulah maha, akulah lela. plannya nak buat puding roti. niat saya murni kayh! nak buat special untuk mak ngan abah.


atok selalu cakap

"takpo buek salah. kadang2 porlu buek salah. kalau kito tak buek salah, mano kito nak ingat pongajaran eh. kalau kito tak buek salah takdolah cikgu nampak mano kolomahan kito. dan kalau kito ni takdo ilmu jangan mandai2 nak ngaja. "





pada mulanya everything is so perfect. 



so inilah dio kosilapan sayo. haha! hangus....sebab berborak sangat lupa pasal puding roti dalam oven tu haa. thats whylah keluar nasihat atok tu. hikhik!

ps: masih sedap dimakan begitu saja

8 comments:

mi$sUn@3iRa said...

haha... bengkang roti eh? atau cik tulus pggl laen? sedap2.. hangus pon mst sdap jgk klu buang part2 hangus tue..kan? hehe

JIJI YU said...

aku wat2 rabun je tgk nye

Siti Zulaiha said...

habis rentung....hehe
lain kali set timer..
~peace

Siti Arfah said...

Hehe . . Luaran x cntek xpe, asal dlm cntek. :)

Kamil.ace said...

haha..sayangnya

aQimie Ceplos said...

haha.. skali tgk da macam pizzaCrunch da sis .. ;)

puterinuraqiliah said...

x apa.. yg ats boleh buag:)

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

hehe, jgn pndg rupa sgtlah. janji sedap;))