Rasa baru je turun flight balik Beijing and start new sem. 时间过得真快!(Whoa...cepatnya masa berlalu..)pejam celik, pejam celik dah 2012! Hello 21! Makin tua makin banyak masa yg dibazirkan. Tak ingt pun apa yg dirini usahakan sampai rasa macam 2011 tu semacam Leap Year. Moga segala yang diri ni usahakan membawa faedah dan diberkati Allah. kalau tak sia sia waktu mudaku. hehee~
Kalau nak cerita pasal sem 3 kali ni...hurm..Tak berapa nak adventure sangat. cumalah satu persinggahan sebelum sy sampai ke pelabuhan (sem4) Setiap nafas adalah pujian kepada Allah da Almighty. Shukur sebab masih diberi peluang untuk hidup. banyak lagi benda, banyak lagi Adventure yg belum sy terokai. Semoga dirini sentiasa merendah diri...org lain dah mengembara sampai ke Ireland, dah sampai ke Bulan pun. Diri ni masih lagi seperti katak bawah tempurung.
Selebihnya silalah layan gambar-gambar..(>.<)
| Candid terrr~~ Muka macam lempeng je masing2. huhu Zhang laoshi, Tiena, Ieyqa Adam, Tulussweet, Mimy, Syera, HIdayah Kami classmate! |
| Muka kami mcm bakal guru tak?ke bakal businesmen ke? (tak memasal) |
![]() |
| cuba teka which one is the teacher? And that person is sangatlan skema. yg suka bagi soalan bocor. hehe |
![]() |
| bila di zoom inilah rupa dan wajah keriangan bila seseorang tu diberi peluang untuk mengPrankkan manusia lain. |



























